.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده بابل/ مجلس پيگير مطالبات تامين اجتماعي از دولت
نماینده بابل/ مجلس پيگير مطالبات تامين اجتماعي از دولت

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: در مجلس پيگير هستيم تا در سال آينده دولت مطالبات خود به تامين اجتماعي را پرداخت كند.

علي كريمي فيروزجايي ظهر امروز در بازديد از اداره تامين اجتماعي بابل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامين اجتماعي به دليل نوع مخاطبان كه عمدتا از اقشار مستضعف و آسيب پذير جامعه هستند بايد مورد حمايت جدي قرار گيرد.

وي با اشاره به اينكه فلسفه وجودي تامين اجتماعي دفاع از حق و حقوق مستضعفين است، بيان داشت: در حال حاضر 55 درصد مردم بابل زير پوشش تامين اجتماعي هستند.

كريمي تصريح كرد: بر خلاف سياست‌هاي قبلي كه توزيع ناعادلانه ثروت‌هاي جامعه و درآمد حاصله از نفت و منابع انرژي كشور مختص افراد خاصي بوده است سياست‌هاي جديد نظام براي هدفمند كردن يارانه‌ها در حقيقت توزيع عادلانه ثروت در حمايت از اقشار آسيب پذير جامعه است.

نماينده مردم بابل در مجلس افزود: با توجه به اينكه يكي از وظايف تامين اجتماعي ارتقاي سطح درمان خانوارها است درصدد هستيم با همكاري وزارت بهداشت ودرمان و با حمايت از تامين اجتماعي سطح درمان را ارتقا دهيم.

كريمي به مطالبات تامين اجتماعي از دولت اشاره و تصريح كرد: در مجلس شوراي اسلامي پيگير هستيم در سال آينده دولت مطالبات خود به تامين اجتماعي را پرداخت كند.

وي با اشاره به اينكه 800 نفر در شهرستان از بيمه بيكاري استفاده مي‌كنند از تصويب بيمه قاليبافان در مجلس خبر داد و افزود: بيمه كارگران نيز در كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي در حال پيگيري است چراكه توجه به اقشار كم درآمد از جمله سياست‌هاي حمايتي دولت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.791 seconds.